آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم؟؟؟

تو حال خودم نیستم... حالم شبیه کسیه که از سانحه جون سالم به در برده باشه اما همه جون داده باشن جلو چشماش... 

تو یه دنیای دیگه ام انگار... این روزا سفتیه زمین و ریز پام حس نمیکنم... گاهی فکر میکنم مردم!!! غرق تو فکر که میشم میبینم لبهاشونو که تکون می خوره اما صدایی نمیشنوم... تمام مسیرهارو پیاده طی میکنم و آرزو میکنم این خیابونای خیس تموم نشن.. سرما رو حس نمیکنم... خسته نمیشن پاهام... خیس خیس میشم زیر بارون اما هنوز گر میگیره قلبم تو سینم... بی اختیار آه میکشم وقتی فکرم میرسه به اونجا که ندارمت... 

  

 

می خواستم بت بگم چقد پریشونم 

دیدم خود خواهیه دیدم نمی تونم... 

                                                 

                                                تحمل میکنم بی تو به هر سختی 

                                                به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی 

 

چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم؟؟؟ 

تو می خندی چه شیرینه گذشتن... تازه می فهمم... 

                                                  

                                                 تو رو می خوام تموم زندگیم اینه 

                                       دارم میرم ته دیوونگیم اینه...  

                                                 نمی رسه به تو حتی صدای من 

                                                 تو خوشبختی همین بسه برای من...

                                                 

                                                 

نظرات 2 + ارسال نظر
Haamed یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.kermashan.blog.ir

امروز منم رفتم زیر بارون. خیس شدم. سردم شد ولی به پای سرمایی که سالهاست دلم رو فرا گرفته نرسید.

مهدی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

وقتی نوشتی که پاهات خسته نمی شه از راه رفتن یاد فیلم فارست گامپ افتادم اگر ندیدیش ببینش به نظرم کلی بهت امید می ده بازگر نقش اولشم تام هنکس هستش
به هر حال باید یک روز از این حال و هوای افسردگی دربیای
کسی که رفته دیگه رفته یکبار تصمیم بگیر فراموشش کنی و این کار و حتما بکن زودتر

mamno0n az pishnahadet hatman mibinamesh. Narafte... Mido0ni moshkel mano hame nahamahangie donyame! Enqadrayi k fek mikoni afsmorde!! Nisam. Az asle halam ba kesi harf nemizanam ama inja hamo0njayie k a poshte neqab mikhizim biro0n!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد