آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

من کجای جهان من بودم که سر و کله ی تو پیدا شد؟...

    


    تا حالا تصور کردی شناور بودن وسط یه اقیانوس بزرگ رو؟؟ وقتی تو یه کشتی بزرگ و تندرویی زیباست...

حتی زلال و روشن به نظر میاد صدای موجها دلنشینه و نسیمی که از روی آب میگذره و به پوستت میخوره تازت میکنه...

اما وقتی خودتی و خودت تک و تنها... وقتی طوفان میزنه به کشتی و از بخت بد زنده میمونی تا آروم آروم جون بدی...

اونوقت ترس داره

میلرزه پشتت وقتی وسط یه دنیای وحشی تک و تنهایی...

که هر چقد داد بکشی گریه کنی تویی و تو

به کشتی من طوفان نزد...

ازش جا موندم...

از تموم اون دژ محکم یه تیکه چوب شد تکیه گاه من که تمام خاطرات منه از لحظه هایی که بود...

و شناورم رو این اقیانوس با تکیه به همین یه تیکه چوب...

که داره خیس میخوره زیر سیل اشکام و سنگین میشه و میریم پایین بالاخره..

ندارمت دوری ازم...

میترسم

نه از غرق شدن

از جون دادن تو آغوشی غیر از آغوش تو...

نیستی...

از همه دنیا میترسم..

من موندم و من تو رفتی و یه دنیا رو به روم از قبل باختم!



جان این ایستگاه متروکه

زنده کن لاشه ی قطارم را

هیچ عشقی به مقصدم نرسید

پس بده مهره های مارم را

ضامنم را بکش که منتظرند

بمب هایی که در مدار منند...

رو به صفری که می رسد بشمار!

لحظه در لحظه انتظارم را

تشنه ی قطره های خون آبم

در تکاپوی مرگ ِ من بودی

نوش جان کن مرا حلال توام

سر بکش موج انفجارم را...

تیک تاک تمام ساعت ها

تاک تیک دقیق مرگ من است

رو به صفر زمان تماشا کن

حرکت ثانیه شمارم را

نه به تقویم اعتقادی نیست

فصل فصلم به زرد معتقد است!!!

مثل پتیاره ای که در بستر

می فروشم تن بهارم را...

 


نظرات 4 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ http://shayan-75.mihanblog.com

با عرض سلام و خسته نباشید:
عزیزدلم وب بسیار جالب و زیبایی داری
ممنونت می شو م اگر یه سری هم به وب من بزنی.
مطلب زیادی نداره ولی حضورت باعث دلگرمی من خواهد بود."منتظرحضورت هستم"
در ضمن با افتخار با نام : آخر یک خط خاکستری لینک شدید
اگر مایلید بانام: باطلا باید نوشت... لینکم کن
باسپاس فروان و آرزوی موفقیت.

سلام ممنون
بله حتما.

shayan یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://shayan-75.mihanblog.com

باعرض سلامی دوباره:
عزیزم از اینکه به وب من سر زدید متشکرم
همچنین متشکرمی شوم اگر افتخار بدیند وبم را لینک کنید.
بازهم به ما سربزنید حضورت باعث دلگرمی من است
به امید سلامی دوباره
فدایت

shayan یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ http://shayan-75.mihanblog.com

باعرض سلامی دوباره:
عزیزم از اینکه به وب من سر زدید متشکرم
همچنین متشکرمی شم اگر افتخار بدیند وبم را لینک کنید.
بازهم به ما سربزنید حضورت باعث دلگرمی من است
به امید سلامی دوباره
فدایت

pekhkhkhkh سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ق.ظ

aji manokhkhkhkhkhkh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد