آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

پشت سر...پشت سر...پشت سر...جهنمه 

روربه رو...رو به رو...قتلگاه آدمه 

روح جنگل سیاه به دست شاخه هاش داره 

روحمو از من میگیره...

تا یه لحظه میمونم جغدا تو گوش هم میگن 

پلنگ زخمی میمیره... 

راه رفتن دیگه نیست 

حجله ی پوسیدن من 

جنگل پیره!!! 

قلب ماه سر به زیر به دار شاخه ها اسیر 

غروبشو من میبینم... 

ترس رفتن تو تنم وحشت موندن تو دلم 

تا به برگشتن میمیرم... 

هر قدم به هر قدم لحظه به لحظه سایه ی دشمن میبینم! 

پشت سر...پشت سر...پشت سر...جهنمه 

رو به رو...رو به رو...قتلگاه آدمه...

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین رضایی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام دویت عزیز
خیلی ممنون که به وبلاگم سر زدید
شما هم خیلی وبلاگ قشنگی داری
با ظاهری آرام بخش
من شما رو لینک دادم
شما هم قابل بدون و لینک بده
بازم لطف کنید و تشریف بیارید اونورا
مرسی

Haamed دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

زمونه ی بدی شده.همه نامردن

م سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ

سلام عزیزم . محشره نوشته هات . کاشکی زودتر میخوندمشون.

ممنون مث همیشه لطف داری.

reza چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام وخسته نباشی .واقعا ممنون که موشکافانه به موضوع نگاه میکنی.کاش میشد............وبلاگتم هرچندیکبار بروز میکنی..............!کاش موضوعاتتو یه نمه متنوعتر وکلی تر کنی.ممنونم ازت قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد