آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

دیگه این قوزک پام یاری رفتن نداره...

خیلی وقته باز نکردم این حافظه ی پر از زخم و که چند خطه و فقط خودم میدونم زیپ شده ی چقدر لحظه ی تلخه... 

می دونم می خونی هنوز... 

حرف تازه ای نیست هنوز سر همون ۴۰۰ راهی که بست نشسته بودم نشستم با این تفاوت که کم کم دارم واس خودم اینجا آرامگاه می سازم... اینکه هر فصل جدیدی که باز میشه به ثانیه نمی رسه خشکیدنش... 

دارم همرنگ اطرافم میشم سرد ساکت خاکستری... 

دیگه از بعد از ظهرای جمعه بدم نمیاد تقویمم رو پر از جمعه کردم تنها آلبوم موزیک پلیرم فقط صدای شاهینه...

گفتی یه لیست درست کنم و توش بنویسم خوبها و بدها یادته؟ نوشتم نوشتم نوشتم 

اما فقط ستون بدها پر شد. 

افکارم ترتیب نداره درست نمیدونم اول چیکار کردم بعد چی شد یا اول من گفتم یا اون!!! اصن از کجا شروع شد این قصه ی تلخ؟ 

خدا کجای قصه ی من خوابش برد و تک و تنها وسط جاده رها شدم؟؟

 

 

 

واسه من که پنجره یه آرزوی مبهم بود ولی تو پنجره باش و تمومم دیوارت... 

ببخش منو اگه بوی زخم چرکینم و زجه های کبودم میشه موجب آزارت... 

دیگه صدای گریه ی بی وقتم نمیشکنه سکوت سرد و پر از انبساط افکارت...

نظرات 4 + ارسال نظر
جودی آبوت چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://joudi-aabot.blogsky.com

این روزا هر کی رو می بینی وضعیتش همینه .همه سر در گمیم

Haamed چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

هر کسی کوله باری از خاطرات داره که همیشه همراهش هست.
خاطره های خوب، بد.

داداشیت رضا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

salam be shirzane bozorg va azadeh .mer30 khili matnaye gashange gozashte .be khatere tamame zahmatat mamnon..

فراز یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام گلم .
هنوزم میخونمت ، مثل همیشه ، و تا همیشه...
این پستت مال روز 24 اسفنده ، این روزو هیچ وقت یادم نمیره !
روزای قشنگی که دوست دارم رو همین 28 ام استاپ شه ، برای همیشه !
دردای همیشگی هست ، اما تو این 4 روز خیلی کمتر کشیدمشون ، چون آرامشم کنارم بود ...
کاش استاپ شه کاش.

من تو اسم تو تجزیه شدم بانو / تجربه کن منو تو یه مرگی دوباره
شعرِ که خونِ تو حسرتت لخته میشه / آخرین وارث نسل عشق اخته میشه
منو تو این حجرت غمگینم بدرقه کن / تموم واژه ها رو تو ذهنت دق دقه کن
بزار تکثیر نگاه تو بشم بانو / اسم حقیرمو رو زبونت لق لقه کن
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد