آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

یه کاری کن...

صدام کن این دم آخر 

                                 آخه فردا دیگه دیره

                                                              آخه فردا دیگه نیستم  

                                                                                              کسی جامو.... 

خداحافظ که دلگیرم 

سراغت رو نمی گیرم 

ببین گفتم خداحافظ !!!

یه کاری کن دارم میرم....

                                  یه کاری کن بذار حتی بمونم تو بهم بد کن 

                                  پشیمون میشم از رفتن بیا راه منو سد کن 

واسه رفتن بگو دیره 

                          بگو شب دست و پا گیره 

                                                          دارم راهی میشم جونم 

                                                                                         چرا گریه ات نمی گیره؟؟؟؟؟ 

چرا با چشمای گریون می خوای باشم یه سرگردون 

پاشو این لحظه حساسه یه جوری منو برگردون... 

بهم چیزی بگو حتی بگو بد کردی بی رحمی!!! 

یه کاری کن دارم میرم چرا اینو نمی فهمی؟؟؟؟؟؟ 

نمی فهمی چرا بی تو من از شب گریه ها خیسم 

اگه رفتم گناهش رو باید پای کی بنویسم؟؟؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ق.ظ http://cinematography.blogsky.com

شما را قدر ندانستیم مدام به اشک رساندیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد