آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

فریز!

      بعضی وقتا که داری جمع و جور می کنی دور و برتو وقتی اتاقت انقد میریزه به هم که انگار گم میشی وسط اون همه آشفتگی و هر چیو که بر میداری بدتر همه چیو به هم میزنی عقب عقب میای بیرون از اتاقو در و میبندی!!! 

شده واسه چند دقیقه فقط! 

سعی میکنی حتی به در اتاق هم نگاه نکنی! 

این روزا اینجوریه حال و هوام کلا همه چی فریزه. انقد شلوغ و به هم ریختس که حتی تو مغزم جا نمیشه! 

آرومم! 

عجیبه اما آرومم.

خیلی آرومتر از چند روزه پیش نمیدونم چرا... مث سوختگی درجه ۳ که دیگه عصبی نمی مونه واسه درد کشیدن!!! 

مثه به هوش اومدن تو اتاق ریکاوری! یه بی وزنی خاص... 

نمی خوام بجنگم دیگه نمی خوام! دوسش دارم! واقعا دوسش دارم! مهم نیست چی فکر میکنه... اینکه چی میشه به کجا میرسه مهم نیست. 

 یا اینکه چقد از قلبش سهم منه! حتی مهم نیست اگه حضورش رو تو زندگیم حس نکنم. دلی نیست یه حفره ی خالیه اما از یه هوای پاک پر شده یه نسیم خنک شاید دور شم فاصله بگیرم شاید... نفس کشیدن تو همین هوا واسم بسه حتی اگه دور شه اگه نباشه... با نفساش نفس می کشم...  

 

گاهی وقتا دلم میخواد وقتی بغض می کنم خدا از آسمون به زمین بیاد اشکامو پاک کنه  

دستم و بگیره و بگه اینجا آدما اذیتت میکنن! 

 بیا بریم...

نظرات 5 + ارسال نظر
Haamed یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

اون یه تیکه آخر خیلی قشنگ بود.

avash چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ق.ظ

واقعا تیکه آخری خیلی خیلی قشنگ بود.باور کن بغض کردم وچشام پرشد.اگه میشه بگی دست منو بگیر منم بیام باهاتون منم دارم شکنجه میبینم...

داریوش جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ق.ظ http://www.nilofaresokhte.blogfa.com

خیلی وبلاگت قشنگه دوسته خوبم همشو خوندم

yasaman یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://2ea.blogfa.com

ب نظر من ادما فقط ی بار فرصت زندگی کردن دارن اگه این یک بار رو هم با یاد اوری خاطرات تلخ هدر بدن دیگه هیچی براشون نمیمونه اون دنیا هم که میرن جهنم (من که حتما میرم) پس ب دنیا نمیئمدن بهتر بود..پس از زندگیت لذت ببر

مرتضی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ http://lovedesign.blogsky.com/

سلام
چقدر پر معنی بود این آخریه
به منم سر بزن

ممنون حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد