آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

داغونتر از همیشه ام

از همه دنیا خسته ام از همه دنیا این روزا دیگه آرزویی هم ندارم حتی... 

دلم فقط یه آغوش امن می خواد واسه هق هق...

نظرات 4 + ارسال نظر
Haamed سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.kermashan.blog.ir

از من که بدتر نیستی. کارم رو از دست دادم هیچی، دارایی من شده صد هزار تومان
دیگه جدای از مسایل احساسی و ...

hata fkresham nemito0ni bokoni to0 che sharayetiam. Hame donyam ykja nabo0d shod... Hame donyam... Omidvaram hich vaqt hali k daram o tajrobe nakoni. In ro0zam migzaran....

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

عزیزم ..
کاش میشد و بشه کع برگردی !

kash vaqan daste man bo0d. Chera bdo0ne esm?

Haamed پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.kermashan.blog.ir

امیدوارم بزودی زود همه چیز روبراه بشه.

mochakeram... Man ham hamin arezo0 ro vase khodeto0n daram.

ava6 شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ

این که نامش زندگی است

من را کشت ...

مانده ام!

آنکه نامش مرگ است

با من چه میکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد