آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

چرا؟؟؟؟؟؟

گفتم که همه دنیا اصرار داره بم ثابت کنه بالاتر از سیاهی هم میتونه سیاهتر باشه... آره وقتی دستت قطع میشه سر درد و فراموش می کنی! نمی دونم چرا هنوز زندم؟ چرا هنوز قفسه ی سینم بالا و پایین میره! تمام بهونه زندگیم و ازم گرفتن از تو آغوشم چنگش زدن بین خون من و اشک اون... 

که درک نمی کرد دلیل این همه شیون و اینکه دوباره چه کار بدی کرده و بی دلیل عذر خواهی می کرد از من از.... حتی یه ثانیه پاک نمیشه تصویر چشمهای شفاف و اشک آلودی که با همه وجودش از دستام می خواست نذارم بره........... 

خدایاااااااااااااااااااااااا کوری نمیبینییییییییییییییییییییییییییی 

دیگه باورم شده نمیبینییییییییییییییییییییییییییم 

چرا؟؟؟ 

جواب بده.... چرا؟ چی می خوای؟ چیو باید ثابت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

اصن مگه بازی بین من و تو نبود؟ من که رقصیدم با تمام سازهات تمام طول شب و روزهایی که اون بالا بم میخندیدی.... چرا؟ 

چرا اونو قاطی بازیمون گردی؟ 

چطور دلت میاد...؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

مسخره اس!!! 

واقعا مسخره اس!! منه احمق انقدر عاشقتم که همین الان یه صدا از ته قلبم بهم نهیب میزنه تو از کجا می دونی همه اینا دسیسه ی یه یکی دیگه نباشه و اگه اونی که خدا صداش می زنی نبود سیاهتر از اینها رو هم میدیدی... از کجا می دونی دستهاشو سپر بلات نکرده باشه؟؟؟؟ 

نمی دونم از این همه بازیهای ماورایی سر در نمیارم... فقط یه چیزو به وضوح میبینم که اون فرشته هنوز خیلی زوده واسش که طعم درد و بچشه... هنوز تنهای تنهام و کسی رو آشنا تر از تو سراغ ندارم... کنارش باش کمکم کن...

نظرات 8 + ارسال نظر
Haamed یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.kermashan.blog.ir

دقیقا نمیدونم چی شده ولی میدونم رفتن و نبودن کسی که دوستش داری خیلی سخته.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ق.ظ

دستت آسیب دیده ؟

نه
چرا بدون اسم؟

zohreh دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://weirdzohreh.blogfa.com/

ما که از هر چی ترسیدیم سرمون اومد...
بیا تمرین کنیم یکم از خوشبختی بترسیم...

mitarsam unmoqe khoda tasmim begire az tarsemo0n nejatemo0n bd.

حامد چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.taraj.khazan.blogfa.com

سلام دوست عزیز اگه خواستی منو با اسم تاراج خزان لینک کن با اجازتون من شمارو لینک کردم با نام نفس بریده

لینکتون کردم

159 جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام
اومدم وبلاگتو دیدم.موفق باشی
خداحافظ

سلام. ممنون.

شوکا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

ریما چی شده؟؟ خیلی وقته نیستی یاهو هم که نمیای. نگران شدم یعنی علی کوچولو..... ؟؟

علی خوبه.. یعنی امیدوارم خوب باشه. آره زیاد تو یاهو نیستم حوصله خودم و هم ندارم خیلی چیزا ریخته به هم آره اومد بردش علی و .......
روزامو با عکسا و فیلماش رو لب تاب میگذرونم و شبامو جون میدم تا به صبح برسه. آدرس بلاگتو ندارم واسم آف بذار میام برش میدارم.

مهدی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

با تمام وجود غمگینم
مثل وقتی که بخت نمی سازه

kasra دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ق.ظ

aida jan! bzam ke setareye soheil shodi. chera ye dafe gheybet mizane?
khubi? dar che hali? ali khube?
rasti! eydetam mobarak. ishalla sale khubi dar pish dashte bashi. hadeaghal behtar az parsal!!
miboosamet
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد