آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

آخر یک خط خاکستری...

همون بهتر که ساکت باشه این دل...

انکار!

چه حال و هوایی داره این روزها

صبحها که از قلقلک سرما تا گردن زیر پتو قایم میشی و هوس یه فنجون چای داغ بین دو تا لذت خواستنی دو دلت می کنه

پر از ایده ای

هوای ابری بیرون و پنجره های بلندی که قاب دیدتو باز میکنه و بوی پاییز

حالم بهتره این روزها کلی برنامه دارم و یه دنیا کار نیمه تموم

بیدارم!

بیدار بیدار...



خاموش کردم توی لیوانت خدایم را...

نظرات 1 + ارسال نظر
رها دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://zibatarin1368.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

حتما رها عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد